آ
-
آموزش
مدلسازی فرایند یادگیری معکوس در آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 158-142]
-
آموزش
تعیین حوزهها،عوامل بازدارنده و عوامل پیشران در تعاملات حرفهای بین دانشکده پزشکی و بیمارستانهای آموزشی، ازدیدگاه خبرگان،مورد:دانشگاه علومپزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 231-216]
-
آموزش
دیدگاه نظریه اخلاقی فضیلت محور در حل تعارضات اخلاقی آموزش دانشجویان پرستاران: مقاله مروری [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 271-260]
-
آموزش ضمن خدمت
ارائه مدل ارتقای اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 215-199]
-
آموزش ضمن خدمت
شناسایی ابعاد، مولفهها و شاخصهای ارتقای اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 295-283]
-
آموزش علوم پزشکی
دوازده نکته ی کلیدی در منشور اخلاقی و رفتار حرفه ای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش علوم پزشکی: یک مرور نظام مند [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 36-21]
-
آموزههای دینی
بررسی سلامت جسم و روان در آموزههای دینی از منظر شهید مطهری [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 172-184]
ا
-
اثربخشی آموزش
ارائه مدل ارتقای اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 215-199]
-
اثربخشی آموزش
شناسایی ابعاد، مولفهها و شاخصهای ارتقای اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 295-283]
-
اخلاق پزشکی
دوازده نکته ی کلیدی در منشور اخلاقی و رفتار حرفه ای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش علوم پزشکی: یک مرور نظام مند [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 36-21]
-
ارائه مدل
ارائه مدل ارتقای اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 215-199]
-
ارتوپدی
تنشهای اخلاقی در بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی: یک مطالعه کیفی. [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 198-185]
-
اقتصاد بالینی
نقش اقتصاد بالینی در حکمرانی نظام سلامت [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 85-81]
-
اقتصاد سلامت
نقش اقتصاد بالینی در حکمرانی نظام سلامت [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 85-81]
-
الگوی بهبود
طراحی الگوی بهبود سیاست های توسعه بیمه های بهداشتی و درمانی در ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 259-243]
-
امور حاکمیتی
شناسایی و اولویت بندی امور حکمرانی خوب در نظام سلامت کشور [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 141-129]
-
امور قراردادی
شناسایی و اولویت بندی امور حکمرانی خوب در نظام سلامت کشور [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 141-129]
-
امور مشارکتی
شناسایی و اولویت بندی امور حکمرانی خوب در نظام سلامت کشور [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 141-129]
-
انتقال بیماری
مسئولیت کیفری ناشی از انتقال ویروس کرونا از منظر فقه و حقوق [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 242-232]
ب
-
بیمار
بررسی میزان رعایت رفتار و تعهدحرفه ای پزشکان متخصص از دیدگاه بیماران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 97-86]
-
بیماران مبتلا به سرطان
نیازهای مذهبی و معنوی مراقبان بیماران مبتلا به سرطان: نظریه رویه [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 322-311]
-
بیمارستانآموزشی
تعیین حوزهها،عوامل بازدارنده و عوامل پیشران در تعاملات حرفهای بین دانشکده پزشکی و بیمارستانهای آموزشی، ازدیدگاه خبرگان،مورد:دانشگاه علومپزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 231-216]
-
بیمه بهداشت و درمان
طراحی الگوی بهبود سیاست های توسعه بیمه های بهداشتی و درمانی در ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 259-243]
پ
-
پاسخگویی اجتماعی
نقش بیمارستان های دانشگاهی در پاسخگویی اجتماعی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 20-1]
-
پاسخگویی اجتماعی
پاسخگویی اجتماعی در نظام پژوهش سلامت، یک مطالعه تحلیل مفهوم [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 65-53]
-
پزشک
بررسی میزان رعایت رفتار و تعهدحرفه ای پزشکان متخصص از دیدگاه بیماران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 97-86]
-
پزشکی شخصی"
گذار به پزشکی شخصی، ضروری ولی از کدام مسیر؟ [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 112-98]
-
پژوهش
پاسخگویی اجتماعی در نظام پژوهش سلامت، یک مطالعه تحلیل مفهوم [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 65-53]
-
پژوهش سلامت
پاسخگویی اجتماعی در نظام پژوهش سلامت، یک مطالعه تحلیل مفهوم [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 65-53]
-
پژوهش کیفی
مؤلفه های مؤثر بر توسعه پژوهشهای میان رشتهای ( مطالعه داده بنیاد) [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 310-298]
-
پژوهش میان رشتهای
مؤلفه های مؤثر بر توسعه پژوهشهای میان رشتهای ( مطالعه داده بنیاد) [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 310-298]
-
پوست
طراحی، اجرا و ارزشیابی کلاس وارونه مجازی"تشخیص و درمان بیماری های شایع پوست" برای کارورزان پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 52-37]
ت
-
تحلیل تم
طراحی الگوی بهبود سیاست های توسعه بیمه های بهداشتی و درمانی در ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 259-243]
-
تحلیل ساختاری-تفسیری
مدل توسعه میانرشتهایها در دانشگاههای علوم پزشکی ایران و سناریوهای آینده [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 128-113]
-
تحلیل محتوا
شناسایی ابعاد، مولفهها و شاخصهای ارتقای اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 295-283]
-
تحلیل مفهوم
پاسخگویی اجتماعی در نظام پژوهش سلامت، یک مطالعه تحلیل مفهوم [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 65-53]
-
تعاملاتحرفهای
تعیین حوزهها،عوامل بازدارنده و عوامل پیشران در تعاملات حرفهای بین دانشکده پزشکی و بیمارستانهای آموزشی، ازدیدگاه خبرگان،مورد:دانشگاه علومپزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 231-216]
-
تعهد حرفهای
بررسی میزان رعایت رفتار و تعهدحرفه ای پزشکان متخصص از دیدگاه بیماران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 97-86]
-
تقصیرکیفری
مسئولیت کیفری ناشی از انتقال ویروس کرونا از منظر فقه و حقوق [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 242-232]
-
تقوا
سازوکارهای ارتقای خویشتنداری از منظر قرآن [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 282-272]
-
تنش اخلاقی
تنشهای اخلاقی در بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی: یک مطالعه کیفی. [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 198-185]
-
تهران
بررسی میزان رعایت رفتار و تعهدحرفه ای پزشکان متخصص از دیدگاه بیماران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 97-86]
ج
-
جرم انگاری
مسئولیت کیفری ناشی از انتقال ویروس کرونا از منظر فقه و حقوق [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 242-232]
چ
-
چارچوب گذار"
گذار به پزشکی شخصی، ضروری ولی از کدام مسیر؟ [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 112-98]
ح
-
حکمرانی خوب
شناسایی و اولویت بندی امور حکمرانی خوب در نظام سلامت کشور [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 141-129]
خ
-
خویشتنداری
سازوکارهای ارتقای خویشتنداری از منظر قرآن [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 282-272]
د
-
دانشجویان پرستاری
دیدگاه نظریه اخلاقی فضیلت محور در حل تعارضات اخلاقی آموزش دانشجویان پرستاران: مقاله مروری [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 271-260]
-
دانشکدهپزشکی
تعیین حوزهها،عوامل بازدارنده و عوامل پیشران در تعاملات حرفهای بین دانشکده پزشکی و بیمارستانهای آموزشی، ازدیدگاه خبرگان،مورد:دانشگاه علومپزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 231-216]
-
دانشگاه علوم پزشکی
شناخت مولفههای برنامه کوچینگ به منظور ارتقاء سرمایه انسانی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 80-66]
-
دانشگاه علوم پزشکی مازندران
مدلسازی فرایند یادگیری معکوس در آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 158-142]
-
درمان
تعیین حوزهها،عوامل بازدارنده و عوامل پیشران در تعاملات حرفهای بین دانشکده پزشکی و بیمارستانهای آموزشی، ازدیدگاه خبرگان،مورد:دانشگاه علومپزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 231-216]
ر
-
رزیدنت کودکان
بررسی فرسودگی شغلی دستیاران تخصص بیماری های کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس پرسش نامه ماسلاچ در سال 1400-1399. [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 171-159]
-
رضایت فردی."
بررسی فرسودگی شغلی دستیاران تخصص بیماری های کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس پرسش نامه ماسلاچ در سال 1400-1399. [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 171-159]
-
رفتار حرفهای
بررسی میزان رعایت رفتار و تعهدحرفه ای پزشکان متخصص از دیدگاه بیماران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 97-86]
-
رفتار حرفه ای
دوازده نکته ی کلیدی در منشور اخلاقی و رفتار حرفه ای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش علوم پزشکی: یک مرور نظام مند [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 36-21]
س
-
سازوکار
سازوکارهای ارتقای خویشتنداری از منظر قرآن [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 282-272]
-
سرمایه انسانی
شناخت مولفههای برنامه کوچینگ به منظور ارتقاء سرمایه انسانی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 80-66]
-
سلامت جسم
بررسی سلامت جسم و روان در آموزههای دینی از منظر شهید مطهری [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 172-184]
-
سلامت روان
بررسی سلامت جسم و روان در آموزههای دینی از منظر شهید مطهری [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 172-184]
-
سلامت معنوی
سازوکارهای ارتقای خویشتنداری از منظر قرآن [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 282-272]
-
سناریو
مدل توسعه میانرشتهایها در دانشگاههای علوم پزشکی ایران و سناریوهای آینده [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 128-113]
-
سیاستگذاری
طراحی الگوی بهبود سیاست های توسعه بیمه های بهداشتی و درمانی در ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 259-243]
-
سیاستگذاری سلامت
نقش اقتصاد بالینی در حکمرانی نظام سلامت [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 85-81]
ش
-
شاخصهای ارتقاء
شناسایی ابعاد، مولفهها و شاخصهای ارتقای اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 295-283]
-
شهید مطهری
بررسی سلامت جسم و روان در آموزههای دینی از منظر شهید مطهری [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 172-184]
ع
-
عضو هیئت علمی
شناخت مولفههای برنامه کوچینگ به منظور ارتقاء سرمایه انسانی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 80-66]
-
علوم پزشکی
مدل توسعه میانرشتهایها در دانشگاههای علوم پزشکی ایران و سناریوهای آینده [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 128-113]
ف
-
فرسودگی شغلی
بررسی فرسودگی شغلی دستیاران تخصص بیماری های کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس پرسش نامه ماسلاچ در سال 1400-1399. [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 171-159]
ق
-
قتل عمد
مسئولیت کیفری ناشی از انتقال ویروس کرونا از منظر فقه و حقوق [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 242-232]
-
قرآن کریم
سازوکارهای ارتقای خویشتنداری از منظر قرآن [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 282-272]
ک
-
کادردرمانی
تنشهای اخلاقی در بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی: یک مطالعه کیفی. [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 198-185]
-
کدهای اخلاقی
بررسی میزان رعایت رفتار و تعهدحرفه ای پزشکان متخصص از دیدگاه بیماران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 97-86]
-
کرونا
مسئولیت کیفری ناشی از انتقال ویروس کرونا از منظر فقه و حقوق [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 242-232]
-
کلاس وارونه
طراحی، اجرا و ارزشیابی کلاس وارونه مجازی"تشخیص و درمان بیماری های شایع پوست" برای کارورزان پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 52-37]
-
کلمات کلیدی: تعارض اخلاقی
دیدگاه نظریه اخلاقی فضیلت محور در حل تعارضات اخلاقی آموزش دانشجویان پرستاران: مقاله مروری [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 271-260]
-
کوچینگ
شناخت مولفههای برنامه کوچینگ به منظور ارتقاء سرمایه انسانی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 80-66]
گ
-
گذار فناورانه"
گذار به پزشکی شخصی، ضروری ولی از کدام مسیر؟ [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 112-98]
م
-
مجازی
طراحی، اجرا و ارزشیابی کلاس وارونه مجازی"تشخیص و درمان بیماری های شایع پوست" برای کارورزان پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 52-37]
-
محاربه
مسئولیت کیفری ناشی از انتقال ویروس کرونا از منظر فقه و حقوق [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 242-232]
-
مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی
نقش اقتصاد بالینی در حکمرانی نظام سلامت [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 85-81]
-
مراقبان
نیازهای مذهبی و معنوی مراقبان بیماران مبتلا به سرطان: نظریه رویه [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 322-311]
-
مسئولیت پذیری اجتماعی
نقش بیمارستان های دانشگاهی در پاسخگویی اجتماعی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 20-1]
-
مسیر گذار"
گذار به پزشکی شخصی، ضروری ولی از کدام مسیر؟ [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 112-98]
-
مصاحبه
مؤلفه های مؤثر بر توسعه پژوهشهای میان رشتهای ( مطالعه داده بنیاد) [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 310-298]
-
مطالعه کیفی
تنشهای اخلاقی در بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی: یک مطالعه کیفی. [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 198-185]
-
منشور اخلاقی
دوازده نکته ی کلیدی در منشور اخلاقی و رفتار حرفه ای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش علوم پزشکی: یک مرور نظام مند [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 36-21]
-
منشور حقوقی بیماران
نقش بیمارستان های دانشگاهی در پاسخگویی اجتماعی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 20-1]
-
میانرشتهایها
مدل توسعه میانرشتهایها در دانشگاههای علوم پزشکی ایران و سناریوهای آینده [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 128-113]
ن
-
نظام سلامت
پاسخگویی اجتماعی در نظام پژوهش سلامت، یک مطالعه تحلیل مفهوم [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 65-53]
-
نظام سلامت
نقش اقتصاد بالینی در حکمرانی نظام سلامت [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 85-81]
-
نظام سلامت
شناسایی و اولویت بندی امور حکمرانی خوب در نظام سلامت کشور [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 141-129]
-
نظریه داده بنیاد
مؤلفه های مؤثر بر توسعه پژوهشهای میان رشتهای ( مطالعه داده بنیاد) [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 310-298]
-
نظریه رویه
نیازهای مذهبی و معنوی مراقبان بیماران مبتلا به سرطان: نظریه رویه [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 322-311]
-
نظریه فضیلت محور
دیدگاه نظریه اخلاقی فضیلت محور در حل تعارضات اخلاقی آموزش دانشجویان پرستاران: مقاله مروری [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 271-260]
-
نوآوری فناورانه"
گذار به پزشکی شخصی، ضروری ولی از کدام مسیر؟ [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 112-98]
-
نیاز مذهبی و معنوی
نیازهای مذهبی و معنوی مراقبان بیماران مبتلا به سرطان: نظریه رویه [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 322-311]
و
-
وب ماژول
طراحی، اجرا و ارزشیابی کلاس وارونه مجازی"تشخیص و درمان بیماری های شایع پوست" برای کارورزان پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 52-37]
ه
-
هوش مصنوعی
دوازده نکته ی کلیدی در منشور اخلاقی و رفتار حرفه ای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش علوم پزشکی: یک مرور نظام مند [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 36-21]
ی
-
یادگیری آنلاین
طراحی، اجرا و ارزشیابی کلاس وارونه مجازی"تشخیص و درمان بیماری های شایع پوست" برای کارورزان پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 52-37]
-
یادگیری معکوس
مدلسازی فرایند یادگیری معکوس در آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 158-142]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد