نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش مدلسازی فرایند یادگیری معکوس در آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 158-142]
  • آموزش تعیین حوزه‌ها،عوامل بازدارنده و عوامل پیشران در تعاملات حرفه‌ای بین دانشکده پزشکی و بیمارستان‌های آموزشی، ازدیدگاه خبرگان،مورد:دانشگاه علوم‌پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 231-216]
  • آموزش دیدگاه نظریه اخلاقی فضیلت محور در حل تعارضات اخلاقی آموزش دانشجویان پرستاران: مقاله مروری [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 271-260]
  • آموزش ضمن خدمت ارائه مدل ارتقای اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 215-199]
  • آموزش ضمن خدمت شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخص‌های ارتقای اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 295-283]
  • آموزش علوم پزشکی دوازده نکته ی کلیدی در منشور اخلاقی و رفتار حرفه ای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش علوم پزشکی: یک مرور نظام مند [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 36-21]
  • آموزه‌های دینی بررسی سلامت جسم و روان در آموزه‌های دینی از منظر شهید مطهری [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 172-184]

ا

  • اثربخشی آموزش ارائه مدل ارتقای اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 215-199]
  • اثربخشی آموزش شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخص‌های ارتقای اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 295-283]
  • اخلاق پزشکی دوازده نکته ی کلیدی در منشور اخلاقی و رفتار حرفه ای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش علوم پزشکی: یک مرور نظام مند [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 36-21]
  • ارائه مدل ارائه مدل ارتقای اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 215-199]
  • ارتوپدی تنش‌های اخلاقی در بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی: یک مطالعه کیفی. [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 198-185]
  • اقتصاد بالینی نقش اقتصاد بالینی در حکمرانی نظام سلامت [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 85-81]
  • اقتصاد سلامت نقش اقتصاد بالینی در حکمرانی نظام سلامت [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 85-81]
  • الگوی بهبود طراحی الگوی بهبود سیاست های توسعه بیمه های بهداشتی و درمانی در ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 259-243]
  • امور حاکمیتی شناسایی و اولویت بندی امور حکمرانی خوب در نظام سلامت کشور [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 141-129]
  • امور قراردادی شناسایی و اولویت بندی امور حکمرانی خوب در نظام سلامت کشور [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 141-129]
  • امور مشارکتی شناسایی و اولویت بندی امور حکمرانی خوب در نظام سلامت کشور [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 141-129]
  • انتقال بیماری مسئولیت کیفری ناشی از انتقال ویروس کرونا از منظر فقه و حقوق [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 242-232]

ب

  • بیمار بررسی میزان رعایت رفتار و تعهدحرفه ای پزشکان متخصص از دیدگاه بیماران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 97-86]
  • بیماران مبتلا به سرطان نیازهای مذهبی و معنوی مراقبان بیماران مبتلا به سرطان: نظریه رویه [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 322-311]
  • بیمارستان‌آموزشی تعیین حوزه‌ها،عوامل بازدارنده و عوامل پیشران در تعاملات حرفه‌ای بین دانشکده پزشکی و بیمارستان‌های آموزشی، ازدیدگاه خبرگان،مورد:دانشگاه علوم‌پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 231-216]
  • بیمه بهداشت و درمان طراحی الگوی بهبود سیاست های توسعه بیمه های بهداشتی و درمانی در ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 259-243]

پ

  • پاسخگویی اجتماعی نقش بیمارستان های دانشگاهی در پاسخگویی اجتماعی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 20-1]
  • پاسخگویی اجتماعی پاسخگویی اجتماعی در نظام پژوهش سلامت، یک مطالعه تحلیل مفهوم [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 65-53]
  • پزشک بررسی میزان رعایت رفتار و تعهدحرفه ای پزشکان متخصص از دیدگاه بیماران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 97-86]
  • پزشکی شخصی" گذار به پزشکی شخصی، ضروری ولی از کدام مسیر؟ [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 112-98]
  • پژوهش پاسخگویی اجتماعی در نظام پژوهش سلامت، یک مطالعه تحلیل مفهوم [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 65-53]
  • پژوهش سلامت پاسخگویی اجتماعی در نظام پژوهش سلامت، یک مطالعه تحلیل مفهوم [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 65-53]
  • پژوهش کیفی مؤلفه های مؤثر بر توسعه پژوهش‌های میان رشته‌ای ( مطالعه داده بنیاد) [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 310-298]
  • پژوهش میان رشته‌ای مؤلفه های مؤثر بر توسعه پژوهش‌های میان رشته‌ای ( مطالعه داده بنیاد) [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 310-298]
  • پوست طراحی، اجرا و ارزشیابی کلاس وارونه مجازی"تشخیص و درمان بیماری های شایع پوست" برای کارورزان پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 52-37]

ت

  • تحلیل تم طراحی الگوی بهبود سیاست های توسعه بیمه های بهداشتی و درمانی در ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 259-243]
  • تحلیل ساختاری-تفسیری مدل توسعه میان‌رشته‌ای‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و سناریوهای آینده [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 128-113]
  • تحلیل محتوا شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخص‌های ارتقای اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 295-283]
  • تحلیل مفهوم پاسخگویی اجتماعی در نظام پژوهش سلامت، یک مطالعه تحلیل مفهوم [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 65-53]
  • تعاملات‌حرفه‌ای تعیین حوزه‌ها،عوامل بازدارنده و عوامل پیشران در تعاملات حرفه‌ای بین دانشکده پزشکی و بیمارستان‌های آموزشی، ازدیدگاه خبرگان،مورد:دانشگاه علوم‌پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 231-216]
  • تعهد حرفه‌‌ای بررسی میزان رعایت رفتار و تعهدحرفه ای پزشکان متخصص از دیدگاه بیماران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 97-86]
  • تقصیرکیفری مسئولیت کیفری ناشی از انتقال ویروس کرونا از منظر فقه و حقوق [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 242-232]
  • تقوا سازوکارهای ارتقای خویشتن‌داری از منظر قرآن [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 282-272]
  • تنش اخلاقی تنش‌های اخلاقی در بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی: یک مطالعه کیفی. [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 198-185]
  • تهران بررسی میزان رعایت رفتار و تعهدحرفه ای پزشکان متخصص از دیدگاه بیماران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 97-86]

ج

  • جرم انگاری مسئولیت کیفری ناشی از انتقال ویروس کرونا از منظر فقه و حقوق [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 242-232]

چ

  • چارچوب گذار" گذار به پزشکی شخصی، ضروری ولی از کدام مسیر؟ [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 112-98]

ح

  • حکمرانی خوب شناسایی و اولویت بندی امور حکمرانی خوب در نظام سلامت کشور [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 141-129]

خ

  • خویشتن‌داری سازوکارهای ارتقای خویشتن‌داری از منظر قرآن [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 282-272]

د

  • دانشجویان پرستاری دیدگاه نظریه اخلاقی فضیلت محور در حل تعارضات اخلاقی آموزش دانشجویان پرستاران: مقاله مروری [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 271-260]
  • دانشکده‌پزشکی تعیین حوزه‌ها،عوامل بازدارنده و عوامل پیشران در تعاملات حرفه‌ای بین دانشکده پزشکی و بیمارستان‌های آموزشی، ازدیدگاه خبرگان،مورد:دانشگاه علوم‌پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 231-216]
  • دانشگاه علوم پزشکی شناخت مولفه‌های برنامه کوچینگ به منظور ارتقاء سرمایه انسانی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 80-66]
  • دانشگاه علوم پزشکی مازندران مدلسازی فرایند یادگیری معکوس در آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 158-142]
  • درمان تعیین حوزه‌ها،عوامل بازدارنده و عوامل پیشران در تعاملات حرفه‌ای بین دانشکده پزشکی و بیمارستان‌های آموزشی، ازدیدگاه خبرگان،مورد:دانشگاه علوم‌پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 231-216]

ر

  • رزیدنت کودکان بررسی فرسودگی شغلی دستیاران تخصص بیماری های کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس پرسش نامه ماسلاچ در سال 1400-1399. [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 171-159]
  • رضایت فردی." بررسی فرسودگی شغلی دستیاران تخصص بیماری های کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس پرسش نامه ماسلاچ در سال 1400-1399. [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 171-159]
  • رفتار حرفه‌‌ای بررسی میزان رعایت رفتار و تعهدحرفه ای پزشکان متخصص از دیدگاه بیماران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 97-86]
  • رفتار حرفه ای دوازده نکته ی کلیدی در منشور اخلاقی و رفتار حرفه ای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش علوم پزشکی: یک مرور نظام مند [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 36-21]

س

  • سازوکار سازوکارهای ارتقای خویشتن‌داری از منظر قرآن [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 282-272]
  • سرمایه انسانی شناخت مولفه‌های برنامه کوچینگ به منظور ارتقاء سرمایه انسانی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 80-66]
  • سلامت جسم بررسی سلامت جسم و روان در آموزه‌های دینی از منظر شهید مطهری [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 172-184]
  • سلامت روان بررسی سلامت جسم و روان در آموزه‌های دینی از منظر شهید مطهری [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 172-184]
  • سلامت معنوی سازوکارهای ارتقای خویشتن‌داری از منظر قرآن [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 282-272]
  • سناریو مدل توسعه میان‌رشته‌ای‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و سناریوهای آینده [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 128-113]
  • سیاستگذاری طراحی الگوی بهبود سیاست های توسعه بیمه های بهداشتی و درمانی در ایران [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 259-243]
  • سیاست‌گذاری سلامت نقش اقتصاد بالینی در حکمرانی نظام سلامت [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 85-81]

ش

  • شاخص‌های ارتقاء شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخص‌های ارتقای اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 295-283]
  • شهید مطهری بررسی سلامت جسم و روان در آموزه‌های دینی از منظر شهید مطهری [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 172-184]

ع

  • عضو هیئت علمی شناخت مولفه‌های برنامه کوچینگ به منظور ارتقاء سرمایه انسانی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 80-66]
  • علوم پزشکی مدل توسعه میان‌رشته‌ای‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و سناریوهای آینده [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 128-113]

ف

  • فرسودگی شغلی بررسی فرسودگی شغلی دستیاران تخصص بیماری های کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس پرسش نامه ماسلاچ در سال 1400-1399. [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 171-159]

ق

  • قتل عمد مسئولیت کیفری ناشی از انتقال ویروس کرونا از منظر فقه و حقوق [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 242-232]
  • قرآن کریم سازوکارهای ارتقای خویشتن‌داری از منظر قرآن [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 282-272]

ک

  • کادردرمانی تنش‌های اخلاقی در بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی: یک مطالعه کیفی. [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 198-185]
  • کد‌های اخلاقی بررسی میزان رعایت رفتار و تعهدحرفه ای پزشکان متخصص از دیدگاه بیماران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 97-86]
  • کرونا مسئولیت کیفری ناشی از انتقال ویروس کرونا از منظر فقه و حقوق [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 242-232]
  • کلاس وارونه طراحی، اجرا و ارزشیابی کلاس وارونه مجازی"تشخیص و درمان بیماری های شایع پوست" برای کارورزان پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 52-37]
  • کلمات کلیدی: تعارض اخلاقی دیدگاه نظریه اخلاقی فضیلت محور در حل تعارضات اخلاقی آموزش دانشجویان پرستاران: مقاله مروری [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 271-260]
  • کوچینگ شناخت مولفه‌های برنامه کوچینگ به منظور ارتقاء سرمایه انسانی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 80-66]

گ

  • گذار فناورانه" گذار به پزشکی شخصی، ضروری ولی از کدام مسیر؟ [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 112-98]

م

  • مجازی طراحی، اجرا و ارزشیابی کلاس وارونه مجازی"تشخیص و درمان بیماری های شایع پوست" برای کارورزان پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 52-37]
  • محاربه مسئولیت کیفری ناشی از انتقال ویروس کرونا از منظر فقه و حقوق [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 242-232]
  • مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی نقش اقتصاد بالینی در حکمرانی نظام سلامت [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 85-81]
  • مراقبان نیازهای مذهبی و معنوی مراقبان بیماران مبتلا به سرطان: نظریه رویه [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 322-311]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی نقش بیمارستان های دانشگاهی در پاسخگویی اجتماعی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 20-1]
  • مسیر گذار" گذار به پزشکی شخصی، ضروری ولی از کدام مسیر؟ [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 112-98]
  • مصاحبه مؤلفه های مؤثر بر توسعه پژوهش‌های میان رشته‌ای ( مطالعه داده بنیاد) [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 310-298]
  • مطالعه کیفی تنش‌های اخلاقی در بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی: یک مطالعه کیفی. [دوره 31، شماره 3، 1401، صفحه 198-185]
  • منشور اخلاقی دوازده نکته ی کلیدی در منشور اخلاقی و رفتار حرفه ای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش علوم پزشکی: یک مرور نظام مند [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 36-21]
  • منشور حقوقی بیماران نقش بیمارستان های دانشگاهی در پاسخگویی اجتماعی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 20-1]
  • میان‌رشته‌ای‌ها مدل توسعه میان‌رشته‌ای‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و سناریوهای آینده [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 128-113]

ن

  • نظام سلامت پاسخگویی اجتماعی در نظام پژوهش سلامت، یک مطالعه تحلیل مفهوم [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 65-53]
  • نظام سلامت نقش اقتصاد بالینی در حکمرانی نظام سلامت [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 85-81]
  • نظام سلامت شناسایی و اولویت بندی امور حکمرانی خوب در نظام سلامت کشور [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 141-129]
  • نظریه داده بنیاد مؤلفه های مؤثر بر توسعه پژوهش‌های میان رشته‌ای ( مطالعه داده بنیاد) [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 310-298]
  • نظریه رویه نیازهای مذهبی و معنوی مراقبان بیماران مبتلا به سرطان: نظریه رویه [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 322-311]
  • نظریه فضیلت محور دیدگاه نظریه اخلاقی فضیلت محور در حل تعارضات اخلاقی آموزش دانشجویان پرستاران: مقاله مروری [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 271-260]
  • نوآوری فناورانه" گذار به پزشکی شخصی، ضروری ولی از کدام مسیر؟ [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 112-98]
  • نیاز مذهبی و معنوی نیازهای مذهبی و معنوی مراقبان بیماران مبتلا به سرطان: نظریه رویه [دوره 31، شماره 4، 1401، صفحه 322-311]

و

  • وب ماژول طراحی، اجرا و ارزشیابی کلاس وارونه مجازی"تشخیص و درمان بیماری های شایع پوست" برای کارورزان پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 52-37]

ه

  • هوش مصنوعی دوازده نکته ی کلیدی در منشور اخلاقی و رفتار حرفه ای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش علوم پزشکی: یک مرور نظام مند [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 36-21]

ی

  • یادگیری آنلاین طراحی، اجرا و ارزشیابی کلاس وارونه مجازی"تشخیص و درمان بیماری های شایع پوست" برای کارورزان پزشکی [دوره 31، شماره 1، 1401، صفحه 52-37]
  • یادگیری معکوس مدلسازی فرایند یادگیری معکوس در آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 31، شماره 2، 1401، صفحه 158-142]